26 Μαΐ 2013

Αμ τι άλλο , ξευτηλισμένα ανθρωποειδή , έχετε το θράσσος και με βάζετε και στο στόμα σας.

Όταν ακούς τον Δήμαρχο Θήρας Ν.Α. Ζώρζο και τον Αντιδήμαρχο Σαντορίνης Γάδαρο  (Γ. Αργυρό) να λασπολογούν εις βάρος  ενός  απλά ενεργό  πολίτη αυτού του τόπου (εν απουσία του) μεσ το δημοτικό συμβούλιο, απλά γιατί τους  καταγγέλει   για τα αίσχη τους με ντοκουμέντα και φωτογραφίες , τότε κάτι τρέχει - και όχι στα γύφτικα- αλλά στα σαλόνια τους και η κατάσταση πλέον για αυτούς δεν είναι διαχειρήσιμη.

Αλλά Τώρα αρχίζουν τα όργανα.

Πολύ λασπολογία  μου έριξαν  οι παραπάνω,  πλέον ανεπάγγελτοι και
κομπλεξικοί  της κοινωνίας της Θήρας ,  στο  δημοτικό συμβούλιο στις 22/5/2013 , απλά για μια ερώτηση που έκανε η Δημ . Σύμβουλος Άρτεμης Καραμολέγκου για την πλατεία της Eurobank και τα αίσχη τους. Δεν ήξεραν πως να διαχειριστούν τον θυμό τους για τις γενικότερα και για άλλα θέματα σοβαρές καταγγελίες μου και όταν απλά η Δ.Σ. Αρ. Καραμολέγκου ανέφερε τις απόψεις της  και γενικότερα τι έχει ακούσει και τι έχει διαβάσει σε διάφορα ΜΜΕ για τα έργα και τα αίσχη τους χωρίς να αναφέρει ονόματα και ιστοσελίδες  , αντί να επιτεθούν  στην ιδία ή στον Μητηληναίο , εφ όσον απαξιούν να ασχολούνται με  τις δημοσιεύσεις μου ,  έβριζαν  εμένα μεσ την αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου, ως ανεπάγγελτο, αυτοαπακαλούμενο φωτορεπόρτερ, κομπλεξικό υβριστή κλπ κλπ (που θα δείτε και στο παρακάτω video) .
Τι ειναι αυτα ρε ρεμάλια????  Φάσκετε και αντιφάσκετε??? Τον ξέρουμε τον Δελλαμάνη...  δεν τον ξέρουμε , απαξιούμε και δεν ασχολούμαστε αλλά μην μου μιλάτε για αυτόν ...θα σας-τον  σκίσω.
Και συ ρε Γάδαρε εκτός απ την δικές μου καταγγελίες δεν διάβασες την καταγγελία που δημοσίευσε ο κουμπαρος σου στα Νέα Σαντορίνης ή σου ξέφυγε ?? Μόνο εμένα διαβάζεις τελικά????  Ο Δήμαρχος την ήξερε και δεν την ήξερες εσύ??? Γιατί δεν έβριζες και τον κουμπάρο σου τον Μητηλιναίο που τόλμησε να αναρτήσει επιστολή ανώνυμου Σαντορίνιού για τα αίσχη σας στην Eurobank????
Κουλάρετε .... θα σκίσετε κανένα καλσόν απ την πολλή εμπάθεια προς τον άγνωστο για εσάς Δελλαμάνη. .

Όπως και να με αποκαλείτε, εκλεγμένα ανθρωποειδή  και αντιπρόσωποι   του Δήμου Θήρας και των συμφερόντων της αυλής σας  εσείς είστε χειρότεροι από μένα, αν θεωρηθώ μέτρο σύγκρισης.

Εγώ απλά θα σας πω κάτι για να το ξέρετε , που το έχω ξαναπεί και ας έρθει ο Μ . Καφούρος να μου πει δημόσια ότι είναι ψέματα.
Όταν  ο Δ.Σ.  κ Μ.  Καφούρος είπε σε ένα προσωπικό μου φίλο  ότι και να τον πληρώναμε τον Δελλαμάνη δεν θα έκανε τέτοια αντιπολίτευση στον Ντράστο μέσα απ την ιστοσελίδα του και πες του να έρθει να γνωριστούμε (και φυσικά δεν πήγα αλλά του απάντησα  δεν επιθυμώ τέτοιες σχέσεις) , θα έπρεπε να ξέρει ο κ Μ. Καφούρος και όλοι-ες εκεί μέσα ότι και τα δικά τους, τυχόν,  αίσχη έναντι της οικογένειάς μου και γενικότερα στην κοινωνία της Θήρας , με τον ίδιο τρόπο θα τα διαχειριστώ και όλοι θα έχουν να λογοτήσουν (αν πρέπει) κάπου  για τα πεπραγμένα τους. Είμαι ένας απλός πολίτης που έχω 4 παιδιά και θέλω ο τόπος μου η Ελλάδα μας να είναι η καλύτερη γιατί απλά ΜΠΟΡΕΙ και το αξίζει. Ούτε αξιώματα διεκδικώ και ούτε ποτέ θα διεκδικήσω. Διεκδικώ απλά για μένα και για τα παιδιά ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ.

Όταν τα έχωνα στην παράταξη του Ντράστου για τα αίσχη τους, κ Δήμαρχε, με βρίσκατε όπως πολλοί απ την παράταξή σας και μου σφίγγατε το χέρι και μου στέλνατε και χαιρετίσματα. Σε όλους  έδωσα το μήνυμα ότι δεν πουλιέμαι και δεν είμαι και δεν θα γίνω πιόνι κανενός. Τώρα που ήρθε η σειρά σας, σαν δημόσια πρόσωπα να λογοκριθείτε ( με ντοκουμέντα και σοβαρές καταγγελίες και στην εισαγγελία Νάξου) ,δεν δέχεστε την ίδια αντιμετόπιση που άλλοτε χειροκροτούσατε αλλά ούτε και την ήττα που έζησαν οι προηγούμενοι, μέσα από τα αληθινά ντοκουμέντα (φωτογραφίες) που  επισύναπτα  στις καταγγελίες μου και όλοι σας τις ξέρετε και πολλοί από εσάς με έχετε δει να τις υπερασπίζομαι ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ (χωρίς δικηγόρους)  μεσ τα Δημόσια Δικαστήρια και όχι του καφενείου και του Δημ Συμβουλίου που οι περισσότεροι μέχρι εκεί φτάνετε γιατί απλά ΒΑΡΙΕΣΤΕ να ασχοληθείτε.

Τώρα το ότι, το μόνο που ξέρεις για μένα  Γάδαρε ότι επαγγέλομαι    είναι ότι  είμαι σύζυγος της γυναίκας μου (αν το θεωρείς επάγγελμα, που είμαι σίγουρος ότι το θεωρείς και το θεωρεί και η γυναίκα σου γιατί πια θα σε ήθελε , χωρίς αντίκρυσμα , έτσι όπως είσαι)  και αυτό ΜΑΓΚΙΑ μου είναι   διότι έτσι γουστάρω και αυτό γουστάρω , ΣΥΖΥΓΟΣ ΤΗΣ  ΓΥΝΑΙΚΑΣ μου   και όχι κάτι άλλο που ίσως γουστάρουν  κάποιοι δικοί σου ή του κύκλου σου γενικότερα (που και αυτών μαγκιά τους ΑΝ το υποστήριζαν δημόσια).

Μαγκιά μας επίσης γαδαράκο , (εμένα και της συζύγου μου) το να είμαστε ο ένας σύζυγος για τον άλλον,  διότι σε καιρούς που ο θεσμός της  οικογένειας κλονίζεται και σε επαγγελματικά δύσκολους καιρούς   και το χειρότερο,  απαξίωσης των τοπικών επαγγελματιών της Σαντορίνης από εσάς τους ίδιους  , καταφέρνουμε σαν οικογένεια  να επιβιώνουμε-να συνυπάρχουμε  αρμονικά και αγαπημένα ,  να φροντίζουμε μαζί τα παιδιά μας και το σπίτι μας - και να έχουμε τα απαραίτητα προς το ζειν χωρίς να γινόμαστε βάρος κανενός, όπως συγκεκριμένα εσύ, επαγγελματία κωλοτούμπα ,  στην κοινωνία της Σαντορίνης.

Αναρωτήθηκες άραγε ποτέ, ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑ κ γάδαρε ,τι επαγγέλομαι ( γιατί δεν με έχεις ρωτήσει ποτέ)    όταν   σου έπαιρνα συνέντευξη που κάηκε το ξενοδοχείο σου, και όταν ακόμα μου έστελνες με email τα αίσχη του Ντράστου (για τις σπατάλες του Δήμου στο Πανηγύρι , τα τιμολόγια???? ακόμη τα έχω ) για να τα δημοσιεύσω όταν έφυγες απ τον συνδιασμό του και του έκανες αντιπολίτευση ,  ΑΝΑΡΩΤΗΘΗΚΕΣ ρε ξευτήλα τι επαγγέλομαι   όταν και το γραφείο τύπου σας (Όλα στο Φως) μου ζήταγε να του πουλάω τα φωτορεπορτάζ μου ??? Ή και αυτοί δεν ξέρεις τι επαγγέλονται ??? Ρώτα τον δήμαρχάκο σου να σου πει, αν δεν τους έχεις ακουστά (που τους έχεις όπως και όλη η αυλή του δημάρχου γιατί και αυτοί εκεί ανήκουν στην αυλή του όπως και εσύ). Φυσικά τότε αρνήθηκα ,  διότι διατηρώ το καθ όλα ανεξάρτητο δικό μου bogspot sna.gr , αλλά  και διότι δεν θέλω  να γίνω πιόνι των συμφερόντων κανενός και προπάντων το δικό σου .

Τότε ανθρωπάκι της μιας πεντάρας  κωλοτούμπα , ήξερες τι επαγγέλομαι ή τι κάνω απλά για το κέφι μου ή  γιατί είμαι ενεργός πολίτης, αλλά σήμερα δεν ξέρεις μάλλον δεν θέλεις να ξέρεις  .
Σήμερα δεν δέχεσαι την γενική κατακραυγή που βγαίνει για τα αίσχη σας και απ τα σχόλια του κόσμου στο προφίλ μου στο Face Book ???

Είστε απλά  υβριστές  και άχρηστοι με το να προσπαθείτε να λασπολογείσετε εις βάρος μου μόνο και μόνο  γιατί δεν έχετε πως αλλοιώς να απαντήσετε στις καταγγελίες μου  ,  αλλά το χειρότερο για όλους εμάς τους κατοίκους της Σαντορίνης  είναι ότι δεν είστε  καν ικανοί να διαχειριστείτε το απαξιωμένο καθόλα, από εσάς τους ίδιους,  αξίωμα που σας έδωσε ο Θηραϊκός λαός.

Στο 39 λεπτό δείτε και ακούστε τι λέει ο Γάδαρος για μένα. Πιο κάτω ο Δήμαρχος δεν έχει ακούσει τίποτα και δεν ξέρει τίποτα . Αλλά ............... όπως μπορεί και με ότι @@@@@@ του έχουν απομείνει προσπαθεί να μου  τα χώσει αλλά δεν μπορεί να του βγει και ότι του κατεβαίνει λέει. 
Μίλα σας άντρας ρε  και πες στα ίσα αυτό που σκέπτεσαι και μην κρύβεσαι πίσω απ το δαχτυλάκι σου. Μηνύσεις εγώ δεν κάνω. Μυνήσεις οι άντρες δεν κάνουν . Μηνύσεις κάνουν αυτοί που δεν ξέρουν πως αλλοιώς να απαντήσουν στις αλήθειες.


Παναγιώτης Σ. Δελλαμάνης
Φωτορεπόρτερ - Ενεργός πολίτης και ακτιβιστής στην Σαντορίνη για το δικαίωμα του κάθε πολίτη να έχει Ποιότητα Ζωής στον τόπο εκλέγει αντιπροσώπους και πληρώνει τα Δημοτικά του τέλη ΚΑΙ όχι μόνο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου